Listopad u znaku borbe protiv karcinoma dojke

Otkrivena tajna Coca-Cole?

Tajna najpopularnijeg bezalkoholnog pića na svijetu možda je otkrivena! Čini se da je nakon 125 godina objavljen popis sastojaka Coca-Cole. Internetska stranica Thisamericanlife.org objavila...

Svečano je otvorena prva butelja Portugisca Plešivica

U organizaciji udruge Portugizac Plešivica, pod pokroviteljstvom Zagrebačke županije, Grada Jastrebarsko te uz podršku Turističke zajednice Zagrebačke županije i Turističke zajednice grada Jastrebarsko, svečano...

Stiže nam prvo mlado vino ovogodišnje berbe – Portugizac Plešivica!

Udruga Portugizac Plešivica i ove će godine, uz nadolazeće poznate manifestacije, predstaviti prepoznatljivu robnu marku u duhu zagrebačke tradicije. Prva degustacija već je ove...

Listopad u znaku borbe protiv karcinoma dojke

Na press konferenciji u Verde brunch & caffu u Zagrebu , predstavnici dm-a, udruge P.I.N.K. life te lifestyle tjednika Story predstavili su aktivnosti za...

Volite li putovati – onda su za Vas Tefal plastične posude za na put!

Predstavljamo Tefal plastične posude koje su namijenjene za one koje vole putovati i koji uvijek uz sebe vole imati svoju omiljenu šalicu kave ili...

Na press konferenciji u Verde brunch & caffu u Zagrebu , predstavnici dm-a, udruge P.I.N.K. life te lifestyle tjednika Story predstavili su aktivnosti za mjesec listopad za prikupljanje sredstva za kupovinu histeroskopa za Petrovu bolnicu i za daljnje aktivnosti udruge P.I.N.K. life.

U projekt se mogu uključiti građani koji kupovinom određenih proizvoda pridonose sakupljanju sredstava za rad Udruge. Tijekom listopada u prodavaonicama dm-a diljem zemlje nudit će se posebno označene proizvodi, a za svaki prodani proizvod dm će donirati jednu kunu.

Tako će dm sudjelovati s odabranim proizvodima dm marki Alverde i Balea, a projektu će se pridružiti i dm-ovi partneri Melem, Olival, Biobaza, Neva 1918, Nacomi, Dove, Love Beauty and Planet, CL i Bionsen.

Što ovaj projekt znači za Udrugu izjavila je predsjednica udruge Nives Moric: “Projekt je od velike važnosti jer kroz njega generiramo sredstva potrebna za opremanje bolnica i daljnji rad udruge tako da konkretno pomažemo oboljele žene i muškarce. Listopad je mjesec prevencije karcinoma dojke i udruga P.I.N.K.life ima pojačane aktivnosti u promociji i poticanju svijesti važnosti redovitih preventivnih pregleda.”

O projektu i uspjehu koji su polučili prošle godine kada su opremili onkološki odjel dubrovačke opće bolnice, te da su se odazvali i ove godine,govorio je menadžer marketinga i odnosa s javnošću u dm-u, Ivan Horvat: “Odluka je bila poprilično jednostavna, priključiti se i ove godine Storyju i udruzi P.I.N.K. life i obojati listopad u rozo. Odaziv je ove godine još bolji i zbog toga smo jako sretni. “

Zrinka Rendić Miočević, dr. med., specijalist radioterapije i onkologije te Zrinka Verzotti, dr. med., specijalist psihijatar, govorile su na press konferenciji o preprekama s kojima se svakodnevno nose oboljele žene, kao i o važnosti psihološkog aspekta. “Sve smo bolji u dijagnostici jer tumore otkrivamo sve ranije, a uz to imamo i sve bolje terapijske metode. No, ne možemo poreći da svake godine broj oboljelih žena raste. To znači da žene ne paze dovoljno na vlastito zdravlje i na rizike koji utječu na pojavu raka dojke. Jako je bitno educirati stanovništvo da paze na zdravlje”, rekla je Zrinka Rendić Miočević.

Magazin Story je već prije 9 godina počeo projekte osvještavanja i potrebe za edukacijom u prevenciji i borbi za čuvanje zdravlja dojki. “Iznimno smo ponosni što smo prvi lifestyle tjednik koji je pokrenuo ovakav tip društveno odgovorne akcije. Pomicali smo granice tematskim naslovnicama, a pogotovo onom pokojne Ivane Popović koja je pokazala svoje ožiljke od operacije. Čini nas sretnima što smo uspjeli otići i korak dalje kroz suradnju s dm-om te tako skupiti znatna financijska sredstva potrebna za rad Udruge kao i daljnja opremanja bolnica”, izjavila je Iva Leko, brand managerica magazina Story.

Osim dijela Pink Ribbon projekta koji je vezan za dm-ova prodajna mjesta, 10. listopada na zagrebačkom Cvjetnom trgu održat će se zabavno edukativni program no u manjem obujmu nego je to bilo prošlih godina zbog postojećih epidemioloških mjera, zbog kojih su i reviju žena članica Udruge ove godine dislocirali na krov Hitne pomoći u Radničkoj ulici, a ta revija moći će se izravno pratiti 10. listopada na portalu Story.hr.

PR

Pročitajte još i ovo...

Svečano je otvorena prva butelja Portugisca Plešivica

U organizaciji udruge Portugizac Plešivica, pod pokroviteljstvom Zagrebačke županije, Grada Jastrebarsko te uz podršku Turističke zajednice Zagrebačke županije i Turističke zajednice grada Jastrebarsko, svečano...

Izradite predivne božićne ukrase

Ono što je najljepše od svega, njih možete izraditi u krugu svojeg doma, sa svojom obitelji, posebno djecom, koja će se tome veseliti više...

Zapečeni pileći batak s porilukom – mala improvizacija koja se pretvorila u pravu poslasticu!

Uspješno je odrađen još jedan posao u kuhinji. Jelo je nahvaljeno, sve dok Mali šef nije pojeo sav pire krumpir, a ostatak mesa je...

Povezani članci

Podržite male proizvođače i domaće namirnice naručite online!

Odlasci na tržnice nisu više kao nekad, a i posjete trgovinama postaju pravi hazarderski pothvat. Nabavka namirnica u ovo vrijeme pandemije koronavirusa mora biti...

U Pivani predstavljen Zeleni Grif povodom Dana svetog Patrika

Mikropivovara Grif danas je u zagrebačkoj Pivani povodom Dana svetog Patrika predstavila– Zeleni Grif. Specifičnost ovog piva leži upravo u njegovoj boji, dobivenoj pomoću...

Konferencija Ministarstva poljoprivrede o izazovima i perspektivama za OPG-ove i mlade poljoprivrednike

Konferencija o izazovima i perspektivama za obiteljska poljoprivredna gospodarstva i mlade poljoprivrednike održat će se 18. ožujka u Hotelu Panorama u Zagrebu, kao dio...