Vinska Dama i vinski Gospodin hrvatske vinske scene

Otkrivena tajna Coca-Cole?

Tajna najpopularnijeg bezalkoholnog pića na svijetu možda je otkrivena! Čini se da je nakon 125 godina objavljen popis sastojaka Coca-Cole. Internetska stranica Thisamericanlife.org objavila...

Svečano je otvorena prva butelja Portugisca Plešivica

U organizaciji udruge Portugizac Plešivica, pod pokroviteljstvom Zagrebačke županije, Grada Jastrebarsko te uz podršku Turističke zajednice Zagrebačke županije i Turističke zajednice grada Jastrebarsko, svečano...

Stiže nam prvo mlado vino ovogodišnje berbe – Portugizac Plešivica!

Udruga Portugizac Plešivica i ove će godine, uz nadolazeće poznate manifestacije, predstaviti prepoznatljivu robnu marku u duhu zagrebačke tradicije. Prva degustacija već je ove...

Listopad u znaku borbe protiv karcinoma dojke

Na press konferenciji u Verde brunch & caffu u Zagrebu , predstavnici dm-a, udruge P.I.N.K. life te lifestyle tjednika Story predstavili su aktivnosti za...

Volite li putovati – onda su za Vas Tefal plastične posude za na put!

Predstavljamo Tefal plastične posude koje su namijenjene za one koje vole putovati i koji uvijek uz sebe vole imati svoju omiljenu šalicu kave ili...

Na Facebooku je, u grupi “Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom” pokrenut izbor u kojem se biraju vinska Dama i vinski Gospodin hrvatske vinske scene. Organizator je G.E.T. Report, medijska platforma zagrebačke Udruge G.E.T. (gastronomija, enologija, turizam).

Zašto izbori vinske Dame i vinskog Gospodina?

Kao što je to već dosta dugo u svijetu, tako i kod nas u zadnjih 10, 15 godina vinari i vinarke sve više postaju dio jet seta; prati ih se kamo izlaze, koje restorane posjećuju, njihove riječi imaju težinu, određeni krugovi prate njihov modni izričaj ili da to kažemo ukratko – vinari i vinarke, htjeli ili ne htjeli, postaju medijske osobe. Je li to dobro?

“Mi smatramo da jest.”, kaže Tomislav Stiplošek, predsjednik udruge G.E.T., “Kao prvo, medijska osoba sama po sebi izaziva pažnju, a posljedica toga je, naravno, marketing za njihova vina. Isto tako, stvara se određena percepcija oko vinara i vinarki pa takva, ‘aj’mo reći, medijska slava prelazi i hrvatske granice te oni automatski postaju svojevrsni ambasadori hrvatskog vina; ne samo svoje vinarije, nego općenito. Medijska prepoznatljivost im omogućuje da se njihov glas jače čuje, što vjerujte, nikad nije loše. Neki vinari i vinarke su to prepoznali, neki još uvijek nisu, neki to koriste maksimalno koliko mogu, neki malo manje. U želji da istaknemo ljude koji su prepoznali vrijednost takve situacije, organizirali smo ovaj izbor, a možda najjači motiv je da one, koji to još nisu prepoznali, uputimo u pravom smjeru. Ono što ocjenjujemo u ovom izboru su: stil, karizma, javni nastupi, ‘ono nešto’, tzv. X faktor, komunikativnost, ali i vina.”

Kako se odvija izbor vinske Dame i vinskog Gospodina?

Uredništvo G.E.T. Reporta predložilo je svoj izbor, a publika ima mogućnost nominirati osobe po svojem izboru. Nominacije traju do 30.9.2020. Nominirana osoba može biti vinar ili zaposlenik vinske kuće vidljiv javnosti. U finalni izbor će ući deset muških i deset ženskih osoba s najviše lajkova. Nominacija se vrši tako da se u Facebook grupu “Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom” objavi fotografija osobe koju se nominira, uz sljedeće podatke: izvor fotografije, ime i prezime nominirane osobe, vinarija i funkcija, kao i razlog za nominaciju.

Izbor će se odvijati od 1.10. – 31.10.2020. Publika će glasati za svoje favorite na društvenim mrežama, a žiri odvojeno. Lajkovi publike donose 50% ocjene, a bodovi žirija 50%. U ocjenjivanju treba uzeti u obzir, prije svega, kao što je rekao Tomislav Stiplošek, ‘ono nešto’, tzv. X faktor. Ocjenjuju se osobni stil, karizma, način komunikacije,… To uključuje javne nastupe, osobni pristup prezentaciji, marketing na društvenim mrežama i uopće komunikaciju s medijima i publikom.Tomislav Stiplošek

Tomislav StiplošekČlanovi žirija su različitih zanimanja, no redom poznavaoci vina i vinske scene, a dolaze iz svijeta mode, umjetnosti, lifestylea i komunikacija. To su: Tomislav Stiplošek, Sanja Muzaferija, Suzy Josipović Redžepagić, Vlatka Vužić, Andreja Pančur, Dijana Grgić, Vedrana i Giuliano Dodig, Ronald Braus, Rene Karaman i Željko Garmaz.

“Zahvalni smo članovima žirija što su stali uz našu ideju, kao i sponzorima koji su prvi prepoznali i podržali ovu akciju, a to su: Barcaffe espresso, destilerija Aura i bačvarija Srnec. Velika hvala i svim medijima koji ju podržavaju svojim objavama i praćenjem izbora.” – dodaje Tomislav Stiplošek, predsjednik udruge G.E.T.

Link na album s nominacijama: Facebook

Izvor fotografija: G.E.T. Report

Pročitajte još i ovo...

Svečano je otvorena prva butelja Portugisca Plešivica

U organizaciji udruge Portugizac Plešivica, pod pokroviteljstvom Zagrebačke županije, Grada Jastrebarsko te uz podršku Turističke zajednice Zagrebačke županije i Turističke zajednice grada Jastrebarsko, svečano...

Izradite predivne božićne ukrase

Ono što je najljepše od svega, njih možete izraditi u krugu svojeg doma, sa svojom obitelji, posebno djecom, koja će se tome veseliti više...

Zapečeni pileći batak s porilukom – mala improvizacija koja se pretvorila u pravu poslasticu!

Uspješno je odrađen još jedan posao u kuhinji. Jelo je nahvaljeno, sve dok Mali šef nije pojeo sav pire krumpir, a ostatak mesa je...

Povezani članci

Svečano je otvorena prva butelja Portugisca Plešivica

U organizaciji udruge Portugizac Plešivica, pod pokroviteljstvom Zagrebačke županije, Grada Jastrebarsko te uz podršku Turističke zajednice Zagrebačke županije i Turističke zajednice grada Jastrebarsko, svečano...

Stiže nam prvo mlado vino ovogodišnje berbe – Portugizac Plešivica!

Udruga Portugizac Plešivica i ove će godine, uz nadolazeće poznate manifestacije, predstaviti prepoznatljivu robnu marku u duhu zagrebačke tradicije. Prva degustacija već je ove...

Vinski razgovori uz Vina Belje

Nakon ljetne stanke, održani su 24. "Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom". Ovom prilikom je Stiplošek ugostio vinariju Belje, a gošće su mu bile glavna...