Žene i pivo – mit i stvarnost

Otkrivena tajna Coca-Cole?

Tajna najpopularnijeg bezalkoholnog pića na svijetu možda je otkrivena! Čini se da je nakon 125 godina objavljen popis sastojaka Coca-Cole. Internetska stranica Thisamericanlife.org objavila...

Svečano je otvorena prva butelja Portugisca Plešivica

U organizaciji udruge Portugizac Plešivica, pod pokroviteljstvom Zagrebačke županije, Grada Jastrebarsko te uz podršku Turističke zajednice Zagrebačke županije i Turističke zajednice grada Jastrebarsko, svečano...

Stiže nam prvo mlado vino ovogodišnje berbe – Portugizac Plešivica!

Udruga Portugizac Plešivica i ove će godine, uz nadolazeće poznate manifestacije, predstaviti prepoznatljivu robnu marku u duhu zagrebačke tradicije. Prva degustacija već je ove...

Listopad u znaku borbe protiv karcinoma dojke

Na press konferenciji u Verde brunch & caffu u Zagrebu , predstavnici dm-a, udruge P.I.N.K. life te lifestyle tjednika Story predstavili su aktivnosti za...

Volite li putovati – onda su za Vas Tefal plastične posude za na put!

Predstavljamo Tefal plastične posude koje su namijenjene za one koje vole putovati i koji uvijek uz sebe vole imati svoju omiljenu šalicu kave ili...

Zaboravite stereotipiju po kojoj je pivo muška stvar i koja kaže da je mjesto žena u stvarima piva samo u reklamama, gdje imaju biti lijepe, plave, raskošne i nasmiješene, te privući muški svijet i navesti da pije što više piva. Diljem svijeta žene danas sve više i više piju pivo, postaju sve relevantniji faktor u potrošnji piva.

Stoga i reklamni stratezi mijenjaju koncept pivske propagande, jer ona je sve više upućena prema ženama, kao ciljanoj populaciji i zadaća joj je nagovoriti žene da piju više piva. Sada žene u reklama ne nude pivo i ne pozivaju dlakave muškarce svojim nježnim kažiprstom, nego naručuju pivo za sebe i o njemu u društvu svojih prijateljica, posve kompetentno raspravljaju. I dalje su u reklamama žene i pivo dobitna kombinacija, no sada se žene obraćaju ženama, i nisu više puki „mračni predmet želje” nego subjekt pivskog konzumerizma.

Najnovija istraživanja pokazuju da je prodaja piva ženama u snažnoj ekspanziji, da u Americi žene čine četvrtinu pivske populacije, a najviše ljubiteljica piva nalazimo u dobnoj skupini od 21 do 30 godina. U rastu je i potrošnja piva među pedesetogodišnjakinjama.

Žene koje piju pivo veoma su zahtjevna kategorija. One se ne zadovoljavaju jednostavnim rješenjima, nego od svog piva traže više – više okusa, više kompleksnosti, više voćnih aroma, ali manje kalorija i ugljikohidrata. Iznad svega, žene žele pivo s više stila i karaktera. Istraživanja pokazuju da žene koje uživaju u pivu preferiraju „light” verzije s manje alkohola. Od tradicionalnih vrsta posebno vole belgijski „lambic”, njemački „hefe-weizen” i američki „light ale”.

Stoga proizvođači piva diljem svijeta stalno kreiraju nove vrste piva, prilagođene ukusu ženskih konzumenata, ali nastojeći istovremeno zadovoljiti i muški ukus. Rezultati za sada nisu baš neki.

U reklamama više uglavnom nema kao nekada prevladavajuće teme „žena i opijanja”, sada su reklame uglađenije, finije, svjetskije, ženstvenije, i iz njih je potpuno jasno da proizvođači piva ženu koja pije pivo napokon shvaćaju posve ozbiljno.

Valja spomenuti da je, izuzimajući konzumaciju, pivarstvo i ranije, oduvijek, bilo stvar u kojima su žene bile ravnopravne s muškarcima, ili dominirale nad njima. U Starom Egiptu, u vrijeme faraona, pivo su kuhale žene. U srednjem vijeku i u ranom novom vijeku, diljem Europe pravo kuhanja piva prenosilo se po ženskoj liniji, i tek u industrijskoj revoluciji, kada počinje masovna proizvodnja piva, ulogu majstora pivara preuzimaju muškarci. Danas se sve više žena vraća pivu i u tom smislu – vode poslove u pivovarama, a da ne govorimo o prodaji i marketingu; pivo se dakle u svakom smislu vraća tamo odakle je svojedobno i krenulo – u ruke žena.

http://www.pivnica.net/ieNews/slike/n_1451_2.jpg

Izvor: Pivnica.net

Pročitajte još i ovo...

Svečano je otvorena prva butelja Portugisca Plešivica

U organizaciji udruge Portugizac Plešivica, pod pokroviteljstvom Zagrebačke županije, Grada Jastrebarsko te uz podršku Turističke zajednice Zagrebačke županije i Turističke zajednice grada Jastrebarsko, svečano...

Pohani lungić u umaku od buće

Ovo jelo bit će dilema mnogih rasprava, jer najukusniji i najmekši dio svinjskog mesa nije uobičajeno pripremati na ovaj način. Ali neke namirnice moram...

Otkrivena tajna Coca-Cole?

Tajna najpopularnijeg bezalkoholnog pića na svijetu možda je otkrivena! Čini se da je nakon 125 godina objavljen popis sastojaka Coca-Cole. Internetska stranica Thisamericanlife.org objavila...

Povezani članci

Pivo – pučko piće koje se jednostavno obožava

Prema istraživanjima arheologa (koji ispituju prošlost na temelju materijalnih nalaza), lov i skupljanje u divljini slučajno izraslih jestivih plodova, ponajviše žitarica, nisu osiguravali opstanak...

Pivovara Daruvar, najstarija pivovara u Hrvatskoj, osvaja svojom pivskom pričom

U Daruvaru, gradu piva, i ove se godine, 17. i 18.05.2019. održavaju DANI PIVA, poznata manifestacija koja na jednom mjestu okuplja najveći broj domaćih...

Kad žene vole pivo – I liniju craft piva 5th Element

Nije tajna da i žene vole pivo! 5th Element linija craft piva stvorena je s naglaskom na umjetnost stvaranja posebnih aroma, okusa i mirisa...